ثبت نام
ورود به صفحه کاربری
صفر تا صد چاپ کتاب شما

مدیریت و حسابداری 

طوفان مغزی و تکنیک های استفاده از آن در سازمان ها
دوره 2، شماره 7، 1399، صفحات 132 - 122
نویسندگان : بابک منتظری* 1 ، مهدی برآبادی چهارطاقی 2

1 دانشجوی کارشناسی ارشدT رشته مدیریت بازرگانی - بازاریابی ،موسسه آموزش عالی تابران مشهد،babakmontazeri46@yahoo.com

2 کارشناسی ارشد فلسفه اخلاق

چکیده :
سال هاست که طوفان مغزی به عنوان اهرمی در جهت رسیدن به خلاقیت و ایده پردازی در سازمانها مورد توجه قرار گرفته است. اما می بایست چگونگی استفاده از آن را یاد بگیریم به همین دلیل در این مقاله طوفان فکری را برای رسیدن به خلاقیت و دید متفاوت مدیران سازمانها به محیط پیرامون خود به جهت رشد و شکوفایی بیشتر مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهیم داد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که نگاه ما به ایده ای کوچک باعث رسیدن به ایده های بزرگ خواهد شد بنابراین نباید نسبت به هرگونه ایده ای بی توجه بود.سازمانهایی رو به جلو حرکت خواهند کرد که ایده ای جدیدی را خلق و برای رسیدن به اهداف خود خلاقیت داشته باشند. ایده های جدید هستند که ما را به سمت استراتژی اقیانوس آبی هدایت کرده و باعث میشود در دنیای رقابت غرق نشویم.
کلمات کلیدی :
طوفان مغزی، ایده های نوآورانه، طوفان نقش ها
پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ

پژوهشگران گرامی؛ پاسخگوی سوالات شما عزیزان از طریق واتساپ هستیم !


جهت ارسال پیام در واتساپ اینجا کلیک نمائید !