
-
تعداد دوره ها7
-
تعداد شماره24
-
تعداد مقالات1,106
-
تعداد نویسندگان1,604
-
مقالات پذیرش شده247
-
مقالات رد شده859
-
درصد پذیرش22.33%
-
درصد عدم پذیرش77.67%
-
زمان پذیرش (روز)120
-
پایگاههای نمایه شده46
-
تعداد داوران103
-
تعداد مشاهده مقالات866,594
استراتژیهای موثر بازاریابی در شرایط رکود اقتصادی
دوره 4، شماره 2، تابستان 1401، صفحات 1 - 9
1- دانشجوی کارشناسی ارشد گروه مدیریت، دانشکده اقتصاد، دانشگاه لرستان، خرم آباد، ایران
چکیده :
رکود دورانی است که عموما با ورشکستگی، بیکاری و افزایش فشار زندگی تداعی میشود. در این میان لازم است شرکتها به منظور در امان ماندن از آسیبهای احتمالی و یا حتی نابودی، تغییرات موجود را زیر نظر گرفته و با تدوین استراتژیهای بازاریابی مناسب، خود را برای پاسخگویی هر چه بهتر به نیازهای مشتریان و نیز استفاده از فرصتهای بالقوه توانمند سازند. در واقع بازاریابان به استراتژی نیاز دارند که نه تنها آنها را قادر سازد که از بحران عبور کنند، بلکه پیشرفت نیز داشته باشند. بنابراین، این پژوهش با هدف معرفی برخی استراتژیهای مطرح شده در این زمینه، ضمن مرور ادبیات موضوع به بررسی اجمالی تحقیقات صورتگرفته در این باره میپردازد.
کلمات کلیدی :
- 636
- 30
- 1400/06/09
- 1400/12/29
- 1401/05/25