
-
تعداد دوره ها7
-
تعداد شماره24
-
تعداد مقالات1,106
-
تعداد نویسندگان1,604
-
مقالات پذیرش شده247
-
مقالات رد شده859
-
درصد پذیرش22.33%
-
درصد عدم پذیرش77.67%
-
زمان پذیرش (روز)120
-
پایگاههای نمایه شده46
-
تعداد داوران103
-
تعداد مشاهده مقالات866,596
تجارت الکترونیک و مفاهیم مربوطه
دوره 4، شماره 2، تابستان 1401، صفحات 70 - 80
1-
2-
چکیده :
با رشد و توسعه فناوری اطلاعات و بهخصوص تجارت الکترونیکی زندگی روزمره انسانها دستخوش تغییرات عمده گردیده است. تجارت الکترونیکی روشی را بیان میدارد که در آن تراکنشهای تجاری روی شبکهها بهخصوص شبکه اینترنت انجام میپذیرد. این تراکنشها شامل خرید و فروش الکترونیکی کالاها، خدمات و اطلاعات است. برنامههای خاص تجارت الکترونیکی، از قبیل ارائه خدمات الکترونیکی دولت به شهروندان بهسرعت در حال رشد و توسعه میباشند ولی تجارت الکترونیکی فقط خرید و فروش و ارائه خدمات الکترونیکی نمیباشد، بلکه ارتباط، همکاری و کشف و انتشار اطلاعات بهصورت الکترونیکی نیز در این حوزه قرار میگیرد.
کلمات کلیدی :
- 626
- 48
- 1400/11/05
- 1400/12/16
- 1401/05/25